понедељак, 11. мај 2015.

ARTDECO proffessional powder brush četkica za rumenilo



Volim četkice za šminkanje i ovo je moja omiljena četkica ^_^


Za Artdeco proizvode saznala sam iz Jasmin magazina. Artdeco je jedna od najuspešnijih nemačkih kompanija koja se bavi dekorativnom kozmetikom. Kompaniju je osnovao 1985.godine Helmut Baurecht. Artdeco svoj uspeh temelji na kombinaciji kvaliteta i pristupačnih cena. Iako nemačka firma, francuskog naziva, Artdeco koristi japanske formule pri kreiranju pudera i rumenila.


Kvalitetne četkice, naravno, nisu jeftine, ali uz redovnu negu kvalitetne četkice mogu da traju dugo. Artdeco profesionlanu četkicu za rumenilo 60495 kupila sam zajedno sa Boujois rumenilom pre otprilike godinu dana u Jasmin parfimeriji u Nišu. Zaista su prava kombinacija zajedno. O Bourjois rumenilu ću pisati u narednom postu.

Proizvođač na zvaničnom sajtu kaže da je četka visokog kvaliteta. da omogućava profesionalno nanošenje praha. Dlaka je veoma fina, izuzetno mekana, omogućava savršeno zahvatanje i nanošenje rumenila. Za profesionalno, prijatno i meko nanošenje rumenila. Specijalno zaobljena četka omogućava precizno nanošenje rumenila i posebno oblikovanje kontura lica. 


Moje iskustvo sa Artdeco proffesional powder brush četkicom: koristim je više od godinu dana i prezadovoljna sam, u odličnom je stanju, zaista je mekana, odlične veličine, lako se pere i održava, nosim je svuda sa sobom, uz četku se dobija i zaštitna folija, što je još jedna pogodnost. Nasmejem se i veoma nežno nanesem rumenilo na jagodice. Kao što vidite natpis je samo malo izbledeo, sve ostalo je u redu. Jedino što bih mogla da navedem kao manu ovog proizvoda je što posle godinu dana polako počinju dlačice da joj otpadaju, često tako pronadjem poneku dlačicu.


Sada razmišljam o kupovini Artdeco ajlajnera. Na internet stranici Jasmin parfimerije, možete naći trenutna sniženja Artdeco proizvoda. Ja se uvek detaljno informišem pre kupovine nekog proizvoda, a posebno ukoliko je potrebno da izdvojim više novca.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, sugestija, kritika, možete me kontaktirati na beautyandpsychology@gmail.com

Koje Artdeco proizvode ste vi koristili, kakvo je vaše iskustvo? J

2 коментара:

LATEST POSTS