понедељак, 27. април 2015.

Lovely spring flowers

Volim cveće, volim lale, ruže, ljiljane, ljubičice, neven, gladiole, dan i noć, hrizanteme, sobno cveće, cveće u vrtu, cveće u na livadi, u šumi, volim da ih negujem, mirišem, otkrivam i slikam :)





Lale su iz porodice ljiljana, simbol su lepote, bogatstva i slave. Želim da sa vama podelim ove divne lale iz moje bašte, slikala sam ih i ujutru i uveče :)








Ove sam slikala u centru Niša, pored spomenika, na trgu kralja Milana :)



Ne mogu, a da ne podelim i sliku cveta koji je ovog proleća prvi procvetao u mojoj bašti, pre mesec dana :) Ovo je jaglika, raste u šumi, još kao dete sam je sa drugaricom donela kući i zasadila ispred kuće, od tada svakog proleća prva procveta i najavljuje dolazak proleća :)



Нема коментара:

Постави коментар

LATEST POSTS