среда, 8. април 2015.

Kako je nastao blog

O blogu


Ovaj blog je nastao početkom aprila. Probudila sam se jednog jutra, trebalo mi je nešto da skrenem misli, od problema, od svega, trebalo mi je nešto novo, da kreativno iskoristim vreme, trebalo mi je nešto što će biti deo mene, da izrazim svoja osećanja, sve ono što volim i ne volim, da podelim sa drugim ljudima sve ono što znam, da stvorim nešto svoje, da budem ponosna na sebe.

Odlučila sam da počnem od onoga što najbolje znam, od psihologije. Kasnije sam odlučila i da pišem o svemu, imala sam puno ideja, o kozmetici, cveću, modi, ulepšavanju, filmovima, sopstvenim iskustvima, knjigama, željama, osećanjima. Što se tiče psihologije, pokušaću da prikažem na jedan razumljiv način teme, činjenice, pojmove, zanimljivosti u psihologiji. Ovaj blog je i pokušaj da se pomogne čitaocima da bolje razumeju psihičke procese kod sebe i kod drugih ljudi.

Uvek čitam blogove, forume, iskustva, kada mi je potreban neki savet, pa se isto tako nadam da će nekome koristiti moj blog, da će pronaći korisne savete, da će se ponekad nasmejati. Nadam se i da ce vas moji tekstovi pre svega inspirisati, da ćete saznati nesto novo, promeniti nešto u svom životu, probati nešto novo.


O meni


Zovem se Milena, studiram psihologiju, trenutno sam na master studijama i pripremam završni rad. Najviše me zanima dečija psihologija, psihologija ličnosti i pozitivna psihologija. Volim da se šminkam, doterujem, da upoznajem nove ljude, volim životinje, cveće, izlaske, roze boju, proleće, modu i mnoge druge stvari.

Ovo su neke osnovne informacije o meni, možda će vam biti korisne kada budem pisala o iskustvima sa nekim kozmetičkim proizvodom. Naravno, ono što odgovara ili ne odgovara meni, ne mora da znači i vama. 
üMoja kosa je tamno crne boje, ne farbam je još uvek J stalno koristim peglu i figaro pa je zbog toga tanka, trudim se da je negujem kvalitetnim preparatima i prirodnim maskama, često menjam šampone i regeneratore, jer mi se kosa brzo zasiti istih proizvoda, krajevi su suvi. Često pravim i sopstvene šampone za kosu.
üKoža lica mi je mešovita, sa malo masnom T zonom, obrazi normalni, ponekad malo suvi. Od šminke najviše volim tonirane kreme i bb kreme, pudere koristim za večernje izlaske, uglavnom kamene. Probleme sa bubuljicama imam jedino kada su oni dani u mesecu. Koža tela mi je pomalo suva. Oči su mi tamno braon boje, trepavice oštre, srednje gustine.
üVisoka sam 1,76m, tezina oko 55kg, mršava sam ali ne i zategnuta. Ten svetao, lako potamnim, ali lako i izgorim ukoliko ne nanesem zaštitno sredstvo.
üNokti su mi lomljivi, srednje dužine, ponekad se listaju, retko stavljam nadogradnju.


Нема коментара:

Постави коментар

LATEST POSTS